▸SYSTEM: 2/1, 3/1, 4/1
▸LOKALIZACJA: Ede (Holandia)
▸TYP ZESTAWU: VOLVO/DAF + naczepa typu plandeka firanka
▸PRZEWOŻONY ŁADUNEK: towary spedycyjne na paletach, bramy przemysłowe
▸TRASY: krajowe po Holandii oraz krajach ościennych (wyłącznie trasy dzienne)
▸WARUNKI SOCJALNE: spanie w samochodzie podczas tras, baza socjalna na miejscu (z pralką, suszarką, mikrofalówką, czajnikiem, ekspresem do kawy, telewizorem i prysznicem)
▸URLOP: 2/1, 3/1, 4/1 – 20 lub 26 dni (zależnie od stażu pracy)
▸UMOWA: polska umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), później na czas nieokreślony
▸Godziny pracy dziennie: praca zgodnie z czasem pracy kierowcy oraz tachografem, zazwyczaj około 10-12 godzin dziennie
▸Dojazd do firmy: dojazd do bazy operacyjnej organizowany i opłacany przez pracodawcę, możliwy dojazd własnym środkiem transportu na koszt pracodawcy
▸Zmiany nocne: bardzo rzadko
▸Polski dyspozytor: nie
▸Dodatek paliwowy: tak, w przypadku dojazdu własnym środkiem transportu
▸Dopłata za pokój: pełni wyposażona baza socjalna
▸Termin wypłaty wynagrodzenia: do 10. dnia miesiąca
▸WYNAGRODZENIE:
3/1: 13500 zł netto
2/1: 12000 zł netto
▸Prawo jazdy C+E z kodem 95 oraz karta kierowcy
▸Doświadczenie jako kierowca CE / doświadczenie na naczepie plandece
▸Język obcy wymagany w stopniu podstawowym, obsługa komunikatora (Transics)
▸Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe
© Vanstev. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Polityka Prywatności | Projekt i realizacja: Agencja marketingowa Nextmark